Mti2209 benim doktorum jimer, pembe mavi ve acıbademle anlaşmalı, hepsi de birbirinden tuzlu 🥲 aralarında en uygunu jimer olduğu için ve birkaç arkadaşım orda doğum yapıp memnun kaldığı için orayı düşünüyorum. Doktoruma belki yılbaşı öncesi fiyattan beni yararlandırır diye sordum fiyatları, doğumu planlayalım dedim ama daha erken dedi, yılbaşından sonra hastaneler zamları açıklasın öyle konuşuruz dedi 🥲 neler bekliyor beni bilmiyorum fiyatlar nasıl hiçbir fikrim yok 🥲