Bsrfnr 2 gündür ağlatacak derecede kaburgam ağrıyor sağ tarafım nefes dahi aldırmıyor 38 haftalık hamileyim , sizdede oldu mu?????? Yarın kontrol var sorucam doktoruma ama bu durumu yaşayan varmı ????
Yelizm Bsrfnr ben bugün sordum rahim yukarı çıkıp sıkıştırdığı İçin dedi. Bende de oluyor sol tarafıma yatıyorum gerçi benim daha 32. Hafta seninki daha fazla zorluyor olabilir artık biraz pozisyon değiştirerek oturma yatma şekline dikkat etmeye çalış 🙏🏻
Aaaassss Bsrfnr evet canım o haftalarda oldu benimde çok şiddetli ağrıyor nefes aldırmıyor kımıldatmıyor valla hamileliğimin en zor evresi oydu benim için bebek kanala indiği için ayaklarıyla kaburgalarına baskı yapıyormuş bekleyeceksin kendiliğinden geçiyor zamanla yavaş yavaş
Bebek2_ Hayatımn en kötü zamanıydı resmen ne kalkabilliyordum ne yatabliyordum ne dönebliyordum nefes bile alamıyor hapşırırken acayip batiyordu hep eşime ovdurdum sırtımdan ve göğsümden ama allahtan geçti geçiyor yani biraz sabır
Bsrfnr Bebek2_ evet bende bir kaç gündür öyleyim sağa sola dönmek tam bir eziyet nefes alırken batıyor birde kaburgama elimle bastırınca da çok acıyor kaburgam.. 😐
Bebek2_ Bsrfnr evet öyle oluyor insan bisey mi oldu acaba diye düşünüyor ama bebekle alakalı herkes yaşıyor bunu panik yapma bolca sırtından göğsünden eşine masaj yaptir sicak dusa girdiğinde bol bol sirtinda kaburgana tut biraz iyi geliyor sola yat hep sağa pek yatma oda çok etkiliyor baskı yapma üzerine yani ve geçmesini bekle 1 2 haftaya geçiyor vücut onada alışıyor panik yapma 🙂