Melikeeoruc 6+4 haftalık hamileyim bugün kan tahsiline beta hcg 31640 çıktı sizlerin bu hafta da beta hcg kaçtı?
Dark Melikeeoruc ben 23 binlerle öğrendim 5+6 falandi, betaya göre değil ultssona göre yorumlanır ikiz gebelik, değeriniz normal. Sizin günlerde daha yüksekti benim bir kez baktım ben tabi, tek gebelikti
Melikeeoruc EmineDefneGokce İnternete baktım ikiz gebelik değeri olabilir diyor daha çok heyecanlandım
Asyabuse Ben 1024ü görünce bırakmıştım 😂hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 o haftalarda tahlil veren çok yoktur siz artık kese kalp atışı hepsini görür duyarsınız doktor randevusu aldınız mı 🌸🌸
Melikeeoruc Asyabuse çok teşekkür ederim Allah razı olsun haftaya çarşamba gününe randevum var inşallah görebiliriz bebisi
EmineDefneGokce Melikeeoruc haftana göre değerin normal canım ama olabilir eğer ailede varsa özellikle 😍
EmineDefneGokce Melikeeoruc hoy maşallah 😍 ama değerle anlaşılmaz hiç. İkizlere gebe arkadaşım vardı aynı haftadaydık aramızda 1-2 gün vardı. Benim hcg daha fazlaydı Yani hcg ile anlaşılmıyor cidden