Miray_eylul Hepinize merhaba anneleeim 30 haftalık hamileyim ve 1 haftaya yakındır geçmeyen öksürük yaşıyorum aranızda bu durumu yaşayıp nasıl giderdini bilen varmı
baharruzgar husniyealtun Miray_eylul merhaba.kekik çayi icebilirisniz normal kekik i cezvede balla kaynatip süzüp icebilirsiniz.yada çam kozalagi pekmezi.arastirin ikiside oksuruge cok iyi gekiyor
beyzacmvrc Miray_eylul 1 fincan pekmezi cezvede ısıtıp yarım limon sık çok az karabiber atıp biraz da sıcak su ilave edip kaynat Ilıyınca ic iyi geldiğini çok söyleyen var. Hem oekmez ve limon beraber tüketildiğinde kansızlığa da bire birmis. Zararı da olacak şeyler değil inşallah şifa olur
Yesilerik Miray_eylul ben de ölüyorum öksürükten ne yaptıysam geçmedi gece uyku uyuyamıyorum napcağımı şaşırdım
1prensannesiiiii baharruzgar yanlış bı bilgi vermek istemem ama kekik çayı hamileler için tüketilmemesi gerekenlerden diye biliyorum