Kızlar merhaba sizlerinde bilgisini almak istiyorum, 35 haftalık gebeyim şimdiye kadar hiç sorun olmadı, fakat bugün doktorum perinatolijiye gitmemi bebeğin gelişiminin 3 4 hafta geri olduğunu söyledi aynı durumu yaşayan varmı bu tür şeyler erken doğuma sebep olabilir mi birde aşağıya baskı uyguluyor çok fazla 😔😔