nur_bebek34 bende de aynı şekilde yaklaşık 19 20. Haftalarfan itibaren hep akıntım oldu. Doktoruma söylemistim ozaman örnek alıp labrt. Gönderdi mantar yada enfeksiyon var mi diye ama çok şükür bise cıkmadı. Suan 27. Haftadayım hala devam ediyor. Sanirim bebek baskı yaptıkca oluyor. Genede çok rahatsiz ediyorsa doktoruna danismalisin