Duygu_k Bir sey sormak istiyorum 30+0 olduk
Dün den veri bebegim az hareket etti hatta gece 4 de kadar hareket bile etmemişti
Simdi kasık bölgemde ağrı var ve sag tarafim yanıyor değişik bie ağırlık var karnımda
Bebek çok az hareket ediyor eskisi gibi canli degil hatta hafif hissediyorum
Bişi olurmu karnim cok sert korkuyorum da siz boyle bisi yasadiniz mi