Yigitinannesi112 Gebelikte miyomu olan anneler dr um normal doğuma engel değil ama bebeğin eşine çok yakın dedi benimle aynı durumu yaşayan varmı ? Bilgilendirsin🙏
Cancannn Yigitinannesi112 2019 da 6 adet miyomum vardı ameliyat oldum ama kısa bi süre sonra tekrarladı.İlk gebeliğim 30.haftadayım ve yine birsürü miyomum var.Doktorum şuan bebeğe bi zararı olmadığını söyledi .
deryarslan00 Yigitinannesi112 ilk muayenemde öğrenmiştim 2.5 cm büyüklğkteydi rahim ağzına yakın dedi büyüyüp kapatırsa normal doğuma engel olur demişti. Bide kanama ve bebek büyüyüp baskı yapınca ağrı yapabilir demişti. 38 haftayı bitircez çok şükür kanamam ağrım olmadı ve muayenemde baktı büyüme olmadığı için normal doğuma da engeli yok dedi 😊
Yigitinannesi112 Cancannn benimde sıkıntı olmaz dedi ama plesentaya yakın olduğunu duyunca biraz endişe ettim 🤗🙏
Cancannn Yigitinannesi112 içinizi ferah tutun rabbim büyüktür.Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏