Edizimmm Kızlar wc gittim kanlı akıntı geldi ama yoğun değil şuan ağrım yok inge batar gibj biseyler var napcam
Busel Edizimmm kiz nişanlım yazmışsın diyorum ne diyor 😅 kafam yandi yeminle Bi an sakin ol canım Nisan geldiği an doğum başlamıyor diye biliyorum sancılarını kontrol etsene iyi olur
Hamideersin Edizimmm öncelikle sakin olun nişan gelmesi demek hemen doguruyosunuz demek değil sancınız var mı varsa düzenli mi takip etmelisiniz
K1-fatma Edizimmm takip edin kendinizi doktorunuza söyleyin isterseniz ben nisanım geldikten 6.7 saat sonra doğum yapmıştım
agylik Edizimmm nişan geldiğinde hemen doğum başlıyor diye bir şey yok birkaç gün sonra da olabilir birkaç hafta sonra da. Önemli olan nişandan sonra sancılarınızın başlayıp başlamadığı. Başladıysa da düzenli mi diye takip etmelisiniz.
agylik Edizimmm benim nişanım da Pazartesi geldi o gün sanki bıçakla kesik atiliyormus gibi ince ince sızladı alt kısmım. Ben de sancı bekliyorum pazartesiden beri gelmiyor 40+4 oldum 😅
agylik Edizimmm kişiden kisiye değişebilir siz takip edin panik yapmayın yeter. Doktorunuz yönlendirir zaten haber verdiyseniz 🤗
DevriminAnnesi Edizimmm pazartesi nişanım geldi 40+4 oldum yalancı sancılardan başka bir şey yok gelen giden de yok 😄🫣😄