Nursena0378 Dün 14+6 da başladı aslında bugün de yatınca fark ettim kasık ağrım ve bel ağrım oluyor ara da bir normal mi sizce
Eylulkelebegi Bende de var belime kasıklarıma ağrı giriyor. 16. Haftaya gireceğim hala da var 9. Haftadan beri. Sanırım normal kanama vs. Yoksa
Nursena0378 Eylulkelebegi Hayır kanama filan yok çok şükür ama korkuyorum işte birşey mi var acaba diye benim 2. Gebeliğim bu ilk gebeliğim 8. Hafta da kalp atışı durdu bende hiç belirti olmadı yine aynı olur diye korkuyorum
Eylulkelebegi Korkma hiç bende düşünüyorum hep rabbim korur onu içini ferah tut iyi düşünelim iyi olsun 🌺