Seri42 Konya’da memnun kaldığınız gebelik için hastane ve doktor onerirmisinz özel olacak eşimle muayeneye girebilecegim
gozdetrhn Seri42 medicana rengin karataylı eşimle beraber giriyoruz herşeyi en ince detayına kadar ikimize de anlatıyor gülerek geçiyor kontroller çok memnunum
Mervesya HdyEsm merhabalar tugbq hanimda dogum sancinizi nerde cektiniz dogumhanaede yalniz mi yoksa kendi odanizda yaninizda esiniz yada başkası var miydi
Kbetul Nuryavuz en son geçen hafta gittim, yarın da muayenem var. 350 muayene oluyordum nst 90 doğuma normal/sezaryen fark etmez 8500 dü ama yılbaşında zam gelecek diyorlardı yarın öğreneceğim tekrar
Kbetul Nuryavuz tabi ki canım yarın muayenem var eğer fiyatlar hemen değiştiyse bilgi geçerim buradan
Kbetul Nuryavuz canı muayene 570 olmuş daha doğum ücreti değişmemiş 8500 yatışımı yaptılar şimdi benim
Nuryavuz Kbetul muayene ücreti aşırı fazla ya neden her yer böyle aman 😏 geçmiş olsun sağlıkla kucağına al inşallah ☀️🥰