ciceksel-1 benimde doktorum deneyebilirsin, deneyelim sonra istediğin olur dedi, acilmam olmadi olması için çok beklemem gerekecekti, sezeryan doğum yaptım. Allah biliuor hiç istemiyordum denemem gereksiz oldu, içinizden geleni yapın, doktorunuz değil sizin kararınız önemli