cansualisa
Okudum senin açtığın postları şükür iyisin şu an,
Benimde son 1 haftadır ağrı var oturamıyorum dönemiyorum kalkamıyorum ama bıçak saplanır gibi sadece vajinamın iç kısmında ama bebişi de kasıkta hissediyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️
37 olduk bizde.