HRHR Bikaç gündür karnım adet olacakmış gibi agrıyor bugün doktora gittim ve nst ye bağlandım biraz sancım çikti doktor ilaç yazdı bna ama hiç bi eczanede bulamadım ne yapabilirim bu agrılarla sanırım yalancı sancı olacak
Xxx0101 HRHR eczaneler istek üzerine getiriyorlar canım ödeme yapınca doktorun ilaç yazdıysa kullanmalısın🙏🏻
Zeynep3648 HRHR benimde öyle oldu doktorum ilaç yazdı bide rahim ağzım kisaliyormu sürekli doktor bebek gelebilirde dedi hazırlıklı ol dedi 34+1 haftaliğim ben artık erken gelmesini geçtim bide yüksek tansiyonla uğraşıyorum çok korkuyorum
Elmir-2525 HRHR ben dun bu sikayettem hastane de yattım. Serumlar ilac lar verdiler bugun taburcu oldum. 35..5 gunluk gebeyım ona ragmen omrumden omur gitti bır5 gece de dikkat edin. Dinlenin.. Allah tan rahim de acılma olmamıstı.
HRHR Xxx0101 yok işte depoda falan bulunmazmış yani sanırım hemen hemen piyasadan kalkan bi ilaç diyebilirim çünkü bi iki üç eczaneye tek sormadık baya bi sorduk Yoksa bnde biliyorum ödemeyi yapınca ilaç isteniyor ama bulunan bi ilaç dglmş maalesef
teacherozlem HRHR eş değerini al nst de çıktıysa yalancı değil bak ben de 33 haftalık doğurdum aynı senim gibiydi doktor ciğer geliştirici yaptı mı
HRHR Zeynep3648 Büyük geçmiş olsun canım Allah hepimize şifa versin ya benim de gebelik şekeri yükseliyor dün tiroidimde yükselmişti Artı bu sancılar da çıktı bir de ikiz gebeyim Bakalım üç hafta kadar daha idare etsem yeterlidir
HRHR teacherozlem Küvezde girdi mi canım bir de kaç kilo doğdu inşallah şu an iyidir bebeğin yok vallahi herhangi bir iğne falan yapmadı bir de artı ikiz gebeyim Doktor 36’yı bulsak iyidir dedi bakalım yani 3 hafta daha geçse yeterli bnm için
teacherozlem HRHR canım girdi 18. Gün çıktı küvözden iki kilo civarı doğdu sen bence başka bir doktora daha görün ciğerler geliştirici yaptır o çok önemli
HRHR teacherozlem ayın 3 de özele gidecem bu gittiğim doktor çok korkuttu bni kan değerim de 8.7 çıkmş baya düşük dedi dua ediyorum 36 haftayı nasip etsin yüce allahım
HRHR Elmir-2525 büyük geçmiş olsun canım Allah hepimizin yardımcısı olsun Çok şükür sürekli yatıyorum dinleniyorum 36 37 hafta yı bulsam tamamdır zaten ikiz olduğu iÇin doktor dedi 36 yı bitirsen direk sezeryan bakalım hepimiz için hayırlısı inşallah