Ben 18+2′deyim hiç hissetmiyorum 😔 kelebek ucusmasi gibi bir şey oldu bir iki kez ama bağırsak hareketiyle çok karistirilirmis. Çok endişeliyim zaten biraz zorlu süreçlerden geçtik. Daha geç hissedilebilirmis biliyorum ama bu şekilde varlığını hissetmek güç verecek sanki🙏