Kızlar senelerdir seboreik dermatitle uğraşıyorum yani saç dibi egzaması. Vücudumun başka yerlerinde de çıkıyor ama o kadar rahatsız etmiyor. 6 ay önce vichy dercosu keşfettim ve çok memnunum yani kullandığım sürece egzama olmuyor saç dibimde. Ama şuan 6 haftalık hamileyim ve kullanmaya çekiniyorum içeriği çok doğal değil tabii ki mantarı baskılamak için. Aranızda hamilelikte kullanan var mı ya da doktoruna danışan? Şuan mecburen kullanıyorum ama içim de hiç rahat değil