Ben günde 4 defa düzenli bı sekılde kullanıyodum saatlerine özen gosterıyodum aynı saatte vermeye çay kaşığına damlatıp öyle verıyodum benim ki damla değildi çünkü şurup seklındeydı.. ve o kadar faydasını gördüm ki 2 gün kullanmam da hemen etki etmişti..