Kızlar ya günde iki küçük şişe ile şu içiyorum tuvaletten beri gelmiyorum bir litreyi zor iciyorum doktor iki iki buçuk litre iç diyor ama kusasim geliyor kış günü haliyle gece uykudan kalkıp tuvalete gitmek çok zor oluyor yani ikiniki buçuk litre su içmeden çocuk doğuran var mı çocukta ters bir etkisi oldu mu içimde üzüntü var evladım için ama yok içemiyorum kusasimi geliyor midem bulanıyor tadı çok farklı geliyor Allah’ım affetsin ne yapabilirim öneri verir misiniz bide hiç ödem olmaması için ne yapmak gerek odemsiz hamilelik olur mu on haftalık gebeyim