A_syma hellomami Ara sira kacamak yapilabilir bence :) sık olmamak kaydi ile nefsinizi koreltmek adina
ballikedii hellomami ya aşkım bişey olmaz o kadar ben arada kola cips de yapıyorum napim dayanamıyorum
Ozge-Ka hellomami bende yiyorum canım istediğinde. Evde kendimiz yapıyoruz çoğu zaman ama dışardan yediğim de oldu 😬
35-altinkalp Ben de burger McDonald’s dayanamıyorum bunlara kaç kere yemişimdir sıkıntı olmaz korkma 😂
Aysegizemdilek 6 aylık hamileyim 2 defa yedim hamileliğimde toplam bence arada abartmamak şartıyla yenilebilir çünkü imsan dayanamıyor 🤦🏻♀️
heyzil06 Ben de çok sevmeme rağmen yiyemedim ya kendim yaparsam evde öyle yedim ama mayonez de yiyemiyorum hele ranch sos falan çok özledim şimdi hamilelikte yemedim hiç emzirme dönemi yenebiliyor mu hiç bilmiyorum 🥺 yenmiyosa yandım 🥺
Susam-ben heyzil06 aslında hamilelikte de mayonez yenebiliyor. İçerik kısmında pastörize yumurtada yazması gerekli. Malum çiğ yumurta yasak.
Omerva EmineDefneGokce normalde çok aşırı düşkün değildim ama inanın hamile kaldığımdan beri KFC batağındayım hergün yesem yerim yani engel olamıyorum kendime
EmineDefneGokce Omerva çokta yeme derim ben dikkat ediyorum canım çektiğinde ve zaman varsa evde yapıyoruz eşimle karamelize soğanına kadar
Omerva EmineDefneGokce valla olan oldu artık 10 ocakta doğumum var diğerlerinde böyle değildim çocuklardan dolayı evde de yapıyorum onlara hazır almıyorum hep kendim yapıyorum buzlukta sürekli hazırda var ama bana o tadı vermiyor illa onu yicem
EmineDefneGokce Omerva bizde de buzlukta hamburger ekmeği ve köftesi hep bulunduruyorum😍 dediğiniz gibi aynı tadı vermiyor ama napalım soslarla falan avunuyoruz hshd