Miniminnacik Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim kalcalarimda dayanılmaz bı ağrı oluyor son 1 haftadır yürürken zor yürüyorum.Sizde de var mı böyle olan artık cok zorlanmaya başladım.
Dilaraortacc1 Miniminnacik ah ah çok çektim o dediğin ağrıyı berbat bi durum her gün sade soda içmeye özen göster magnezyum ve kalsiyum acisidindan ve doktorun magnezyum kalsiyum ilaçları verdimi fayda ediyor
Seymaader Bende bugün 36 hafta oldum,sağ kalçamda ve bacağımda inanılmaz bir kramp tabi sağ kasıktada var.Sağ tarafım berbat yani öyle diyim🥹
Dilaraortacc1 Miniminnacik bebek iyice buyudu kilo aldı kemiklerine baskı yapıyor çok yorma kendini dinlene bildiğin kadar dinlen hava iyi oldukça hafif hafif 5 10 dk yürüyüş yap ve sabr başka çaresi yok malesef kuzum