Bizimde öyle canım 35 haftalikta gittik 2.150 Gr 1 hafta sonra yine çağırdı hala aynı 1 Gr bile oynamamış 3 hafta geriye gitti 1 hafta içinde ve 37de alacağını söyledi doktor herşeyi anlattı kuveze girme ihtimali her çocuk gibi dedi korkma rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 1 Ocakta alacak inşallah doktorum herşeyi anlattı içerde kalması daha riskli dedi ve gelişimi durup kilo almadığı için içerde kalması daha sıkıntı olduğunu söyledi 2 kilo doğup evine gidenler var 3 buçuk kilo normal doğumla doğup kuveze giren bebeklerim var dedi o yüzden hiç kafanı takma