Sinem55 Kizlar dun betam 1350 cikti 4+5 haftaligim. 4 gun sonra kontrole gitcem ilk kez. Keseyi gorurmuyum ? Ilk gebeligim bos gebelikti cok korkuyorum. Bide gogus agrim hic olmadi bu normalde halada yok
alasmom Sinem55 göğüs ağrısı olması şart değil göğüs hassasiyeti bende çok sonradan olmuştu. Beta değerin iyi gibi iki gün arayla iki kez baktırdın ce iki katı arttıysa sağlıklı gebelik olabilir.
Gln0110 Sinem55 ben de 4 haftalıkken öğrenmiştim, bhcg 1400 lerdeydi doktor bakalım görücek mıyız keseyi diye yatırdı ve cihazı koyduğu gibi de görünmüştü. Büyük ihtimalle görünür, hayırlı olsun
Hilalebrar Doktorlar bhcg 1000 üzerinde olursa kese gornur diyor inşallah gorursun canım hayırla sağlıkla gelsin inşallah boş kese değildir. 2 gün arayla kan testi ver yükselir degerin