ZeuGizemAkyldz 30+3 günlük hamileyim. 2 gündür şiddetli kasık agrım ve kasılmam var. Bebek döndükçe çığlık atasım geliyor,sizce normalmi kızlar aranızda yasayan varmı
Dilekkkk ZeuGizemAkyldz 30+1 im bebeğin döndüğünü hala anlayamıyorum hissediyorum balık gibi ama neyi neredşr bilmiyorum 🤣 geçen hafta pozisyon dan kaynaklı adet olcak gibi çok sancı çektim doktor artık normal baskı yapıyor yaşayacaksın bunları ddi
Hatunnn ZeuGizemAkyldz canm agrin siddetliyse doktoruna soyle nst ye baglamak isteyebilir bnde 32 ye girdim gecen hafta kontrolde oyle demisti hani biseyi atlamamak adina
Caglasmsk ZeuGizemAkyldz bende öyle ya acayp canm yaniyo dönerken oynarken fln. Disardan okdar sert oluyoki yara gibi aciyo resmen. Doktor bunlar normal artik git gide daha fazlasicak dedi😐
ZeuGizemAkyldz Dilekkkk bu haftaya kadar prenses gibi hamilelik yasadım iki gündür böyleyim 😅 demekki hamilelik böyle oluyormuş e napalım alışcaz artık :)))