Nisam19 Kızlarr 20+1günlüğüz karın ağrılarım var ve göbeğim halen belli belirsiz sizde durumlar nasıl
Mge-drkk96 Nisam19 Bizde 20+1 iz karnım çıktı mı çıkmadı mı bilmiyorum ama çok az belli oluyo kilolu hamile kaldığım için anlayamıyorum haraketlerini de halen hissetmedim
ayselll06 Nisam19 benim de 20 +2 benimde sürekli alt tarafim ağrıyor. Doktor hızlı kg aldıysan ondan olabilir dedi ama hızlı kg da almadım. Uzun süre oturunca kalkmakta zorluk yasiyorum
ayselll06 Ben hareketlerini hissediyorum ilk gebeliğim ama 17. Haftamda başladı. Hergun tık tık atiyor kasık bölgemde 🧿🧿🧿 göbeğim de belli baya. 4 kg aldım
Babyyyyy80 ayselll06 ben hareket mi ediyor nasıl anlaşılıyor bilmiyorum. Benim de ilk gebeliğim karnımda bazen bazı yerlerde hafif agrı gibi şeyler oluyor bu hareketten mi oluyor. Hareket nasıl anlaşılıyor hiç anlamıyorum 🙈🙈🙈😞
Nisam19 Benim 2.gebeliğim daha büyük olması gerekmiyormuydu karnımın.Bu arada bencillerin kilosu nasıl şuan ben dün gittim kontrole 360gr 20cm dedi
ayselll06 Babyyyyy80 hareket etmeye başlarsa anlarsın 😊 göbeğinin 4 parmak aşağısında yani kasiklarinda pıt pıt atıyor 😊