Maj7 ercan beyi hiç tanımıyordum çok tavsiye ettiler gittim özellikle cerrahisi çok iyiymiş 10 kilo aldığım için bana ne dedi biliyomusunuz böyle giderse normal doğuramaZsın bende kendimi 100 kilo gibi hissettim :)) ama ben şişko değilim ki 10 kiloda abartılacak bişey değil dedim ne bilim ben çok soğudum memnun olanlar tabiki var sanırım bizim frekansımız uyuşmadı :))