Benim doktorum çok kilo almamışsın şeker yükleme yapmamıza gerek yok dedi. Ama ben normal olarak açlık kan şekerime falan baktırmıştım şekerim normaldi. Doktorda bugün suyun fazla karnın çok gergin deyince bi şaşırdım kendi doktorum hiç bahsetmedi böyle bir durumdan . 31 haftalığım