Sinemmce Kızlaar meraba. Bebişleriniz kaç kilooo ? Nasıl gidiyor hamilelikleriiniz, varmı bir sorun ? Birde magnezyumu kaçıncı haftada veriyorlar.. Ben bugün kontrole gittim 1800 kilo dedi. Doğum için konuşmak için de erken 35 haftalıkken görüşürüz dediii.
Eldgrn Sinemmce bu gün gittim 32+0 da 1834 gram çıktı günü gününe gidiyor doktor iyi dedi doğum için de herhangi bir sorun olmadığı için yani younda gittiği için 37. Haftada çağırdı planı yapicaz magnezyum kullanmıyorum ona bişey diyemem
[silindi] Sinemmce 33+4üm şuan 3 gün önce gittiğimde 2045 gramdı. Karın çevresi geriden gidiyor biraz o yüzden her hafta kontrole başladık. Bel ve sırt ağrım çok olduğu için 1 aydır magnezyum alıyorum☺️
efemoms_ Sinemmce merhaba canım 33 .haftaya girdik 32+3 de gittiğimizde 2540 dı kilosu 35.haftada kontrol verdi doktorumuz o zamanı bekliyoruz magnezyuma ben 27 haftada başladım canım kramplarim uyusmalarim çok olduğu için doğum da kesin değil tansiyon sorunumuz olduğu için ama gönlümden geçen normal doğum 🙂
Suelifemir Sinemmce Meraba bende 32+5 haftalığım arada yalancı sancılar geliyor kasılmalar 3. Gebeliğim onlarda hiç yaşamadım bel ağrım bacak ağrım çok oluyor. Bide kızlar ben 31 haftalıkta da gittim kiloso 1500 dedi normal mi sizce 3. Gebeliğim ama ilkleri hiç hatırlamıyorum sanki ilk Gebeliğim gibi heycanlıyım 😳😌
Mlkegz Selam 32 haftada 1700 gramdı geriden geliyor dedi doktor 32+5 te gittim 1800 gramdı. Haftalık takiple gidicez dedi doktor. Bakalım..
bluepoint [silindi] 33+3 te 2.000 gram çıktı doktorum normal dedi size neden geride dedi doktorunuz acaba🙄
Sinemmce Sevgi8 ben bir salaklık ederek erken başlamadım, halbuki çok oluyordu benim. Gittiğim doktorlarda vermedi gerçi.
Sinemmce Ay hepinize çok teşekkür ederim 🧡 böyle zamanlarda konuşmak tartışmak iyi oluyor bir manada motivasyon 😊
efemoms_ Sinemmce evet katılıyorum gerçekten hele ki zmaanımız azaldıkça daha iyi oluyor heyecan strese iyi geliyor 🙂
efemoms_ Suelifemir Maşallah canım Allah bağışlasın 🙂 kilosu iyi canım her bebişin kilosu farklı oluyor zaten ama bana güzel geldi sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙂
BBuseY Suelifemir canım bence normal bende 30 haftada gittiğimde 1600 gram demişti 🤗 ama 31 haftayla uyumlu demişti .. endişe etme canım
Suelifemir efemoms_ inşallah hep zayıf oluyor benim bebişler 😌 ilk kızm 32 haftalık doğdu 1700 kğ 2. Kızımda 2800 bende biraz kiloluyum çevre dalga geçiyor benim için sağlıklı olması önemli ikiside kuveze gitti doğardoğmaz buda yanımda olsun istiyorum inşallah
efemoms_ Suelifemir herkes doktor zaten herkes herşeyi çok biliyor sen iyi ol bebeğin iyi olsun sağlıklı olun gerisi önemli değil kimseyi kafana takma inşallah alırsın kucağına canım 🙂🥰
Suelifemir efemoms_ inşallah teşekkür ederim canım bazen burdaki kadınlar çok iyi geliyor motive oluyorsun 😍😉
Ahuum Sinemmce 31+5 de 2450 kg dı. Öncekı kontrolde çok zayıflı muz kaşar yaptım baya kilo almış bu sefer de doktor hızlı gitmişs dedi diyet yapıyorum yine. Şeker var bende . Sankı kendimi bildim bileli magnezyum içiyorum :) Ona ragmen kıramp oluyor. Oğlum sömürüyor beni. Riski gebelik zaten açılmam 3,5 du ilerlemiş biraz daha . Her an doğurabilirim :) neyseki herşeyim hazır. Allahım kucagımıza almayı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
efemoms_ Suelifemir demi bu uygulamanın sevdiğim yönlerinden biri tanişmasak da bazen en büyük destekcimiz olabiliyoruz🙂 rica ederim canım 🥰