Bal_1604 Medicalpark Bahçelievler’de dr.gonul.cimene giden varmı memnunmusunuz yada onerebileceginiz bir doktor varmı
Gulhnm Bal_1604 normal kontrole gitmiştim (hamile kalmadan önce) iyi bir doktora benziyor.şuan Meral arisal hanıma gidiyorum
Bal_1604 Gulhnm Meral hanım daha mı iyi ? Suat beye gittim önce ama erkek olduğu için rahat edemiycemi düşündüm biraz araştırdım gönül hnimi ovenler vardı
2pasaannesi Bal_1604 doktor hanımdan memnunum da hastaneye ısınamadım bir türlü, bide gelecek olan zammı merak ediyorum
Bal_1604 2pasaannesi evet hastane banada kalabalık geliyor fazlasıyla . Diğer hastanelere göre sanırım ücretler fazla ama temiz bir hastane
Gulhnm 2pasaannesi haftaya pazartesi 32 haftalık olacağım o zaman kontrolüm var zammı soracağım bende sizleri de bilgilendiririm
2pasaannesi gunel91 benim doktorumla odaları yan yana hep görüyorum hastaları çok bekliyor kapısında bide hep yabancılar geliyor
2pasaannesi Bal_1604 evet ücretleri zaten fazla bide zam gelirse ne olur düşünmek bile istemiyorum. Sevmediğim noktası ise aşırı yabancı kaynıyor ben orda kendimi turist gibi hissediyorum.
gunel91 2pasaannesi hastasi cok ondan birde dogumuda cok oluyor mecbur beklemeli oluyoruz evet yabanci cok geliyor bende yabanciyim
Gulhnm 2pasaannesi doktor yabancı ya ondan sanırım bende görüyorum hep genel sabah 8 8 buçuk ve cumartesileri gidiyorum.kapisi kalabalik oluyor
Bal_1604 2pasaannesi çok eksikleri var ama tanıdıklarım orada doğum yaptı oyuzden bende oraya gidiyorum en azından ilgililer