mysweetbabyy Kucuk_melegim bakteri de enfeksiyon var demek va baya yüksek yarın doktorunuza gidin muhakkak
Kucuk_melegim mysweetbabyy doktorum aricak bekliyorum idrar tahlili verdim cibikla baktilar idrar enfeksiyonu çıkmadı ama laboratuvara yolladi idrarimi sonucun çıkması 1 hafta sürüyor cekiyorum resmen ya