Tuna1428 Merhaba benim kan değerim 83 çıktı regl 3 gün geçti yarın GATA ya muayene olmaya gideceğim daha sonrası için nasl bir yol izleyeceğim bilmiyorum özel de fiyatlar nasıl devlet de hangi hastaneler tercih edilebilir, yardımcı olabilir misiniz?
2022bebeki Tuna1428 Gitseniz de şu an kese ya da bebeği göremezsiniz. Birkac gün daha kan verip 1000-2000 arasi degerle gitseniz daha iyi olur
DuyguCilek Tuna1428 bende 5 gün geciktiğimde gitmiştim ultrasyonda keseyi göremedi alttan muayne etti gataya gitmiştim ama orayı beğenmedim doç prof diye alıyorum randevuyu elini kolunu sallaya sallaya gata da ki üniversite öğrencileri geliyo onlar muayne ediyo bir tanesi ultrasyon bakarken koydukları peçeteyi bile bunu sen koycaksın karnına çamaşırına sıkıştır dye azarlar gibi bilmiş bilmiş konuştu bir daha da gitmedim
Sahnedekimadam Doktora gitmeniz için çok erken ne bebek ne de kese henüz görünmez .. onun yerine 2 günde bir beta hcg verip sağlıklı yükselmeyi takip etseniz beta 1500 olunca doktora gitseniz daha iyi sizin için🙏🏼
Tuna1428 Sahnedekimadam Acile gittiğim doktor en kısa zamanda kadın doğuma gitmelisin dediği için bende randevu almıştım. Şuan kararsız kaldım merak ettiğim için de gitmek istiyorum aslında ne diyecek diye
Sahnedekimadam Tuna1428 yanlış yönlendirmiş doktorda sadece bir tane beta değeriyle değerlendiremez ki sadece gebesin der canım onu zaten bizde biliyoruz :) mesela sağlıklı gebelik demesi için 48 saatte bir 2 katına çıkması lazım .. kese zaten 1500 den önce gözükmez.. doktor elinin altında yani yakınsa git tabi… yoksa beklemeni tavsiye ederim🧡🙏🏼
Tuna1428 DuyguCilek bende 3 gün önce gataya gittim beni de azarlar gibi niye geldin daha çok erken dediler sonuçta ben bunu bilemem dedim bir daha da gitmeyi düşünüyorum