Aleynaerayy22 canım benimde 36. Haftada tam 3 kiloydı 1 hafta önde gidiyodu hep 37+0 da gittik dün 150 -200 gram almış doktor tam haftasında gittiğini söyledi az yemişsin dedü 😅 aslında herşeyi yedim ama bende bi şaşırdım neden böyle oldu diye🤔 acaba bu haftalardamı kilo alması yavaşlıyo anlamadım