selenemiss canim doktorunu dinle ne diyosa uymaya calis.Lohusalik normalde bile bayanlara ekstra olarak depresyon yukleyen bir donem. Alalh yardimcin olsun anne olarak insan tedirgin oluor evet ama senin kaygin normalden de fazladie muhtemeln su donemler.Gecior hic bi hastalik sonuna kadar devam etmior.Bol bol dua et.Allah buyuk insallah tez zamanda ilacilarini azaltarak bitirirsin.