Deletedmom_78 kızlar selam benim bir sorum olacak sizlere tüp bebek raporu almak için her ne olursa olsun 23-40 yaş arası olmak mı gerekiyor benim yaşım 20 ve tüp bebekliğiz hiç bi şekilde rapor çıkmıyor mu yaşımdan dolayı
2022bebeki Deletedmom_78 Sperm sayısı 5 milyon altinda olmali, hareketli sperme bakmiyorlar die biliyorum rapor için. Üniversite hastanelerini arayip sorabilirsiniz ya da SGK tüp bebek raporu başvuru sartlarina🤗