Merve2546 4 hafta 5 günlük hamileyim pazartesi gecesi hafif pembe leke geldi bugünde kırmızı kan geldi Az birşey ve ardından birşey gelmedi böyle yaşan oldumu sizce düşük belirtsisimi
Mucizemibekliyorum_ Merve2546 doktorunla iletişime geçmelisin. Yerleşme kanaması da olabilir. Belki düşük önleyici iğne önerir
2022bebeki Merve2546 Yaşadım ve direkt doktoruma haber verdim yerleşme kanamasi bile olsa progestan baslatmalilar
Pemberuya Merve2546 canm endişelenme progestan veriyor dr bide iğne onlar geçiriyor benimde 8. Haftada oldu kanamam iğneler etkili hamd olsun geçirdi üstelik ilki düştü bunda da risk geçirdim
Merve2546 2022bebeki tamam canım ben sabah gidicem doktora bugün daha belirgin geldi dua edin lütfen hayırlı haberler alayım 🙏🏻😭
2022bebeki Merve2546 İnşallah güzel haberlerinizi alırız önlem aldıktan sonra iğne ya da haplar çok etkili. Yarina kadar hareketlerinize dikkat etmenizi öneririm🤗
Mommyustn Benim 8. Haftada kırmızı kan gelmişti çok korkmuştum ama çok şükür kesenin etrafında falan hiçbirşey yoktu 🙏🏼 Sadece 5 gün progestan kullandım sonrasında gerek kalmadı🥰
Merve2546 Mommyustn benim iki gün önce pembe lekem geldi bugünde kırmızı kan geldi Az birşey devamında birşey gelmedi inşallah birşey olmaz ya 😭🙏🏻
israaltntas Merhaba benimde 4. Haftada lekelenme olmuştu doktor progestan verdi tekrar lekelenmem olmadı hatta kramplarımada iyi geldi sonrasındada sorun olmadı sizde doktorunuza danışın korkulacak bişey yoktur inşallah
Merve2546 israaltntas bugün gittim canım çok şükür bir sorun yok dedi birşey verme gereği duymadı imillatasyon kanama olabilir dedi