Elizzada Aç karınla kan veriyorsun sonra glikozlu iğrenç bir içecek (şekerli su adı altında)veriyorlar onu içtikten sonra tekrar kan veriyorsun bir kaç saate çıkıyor sonuçlar zaten bizde de vardı su fazlalığı ama çok şükür temiz çıktı bebek iri ise oluyormuş bazen de sadece şekere yormamak gerek. Umarım siz de güzel sonuçlar alırsınız