Mucize_ikizler123 Merhaba kızlar bugün nst çektirdim birinin çok iyi çıktı nstsi hareketliydi diğerinin değildi tekrar çekildi yürüdüm hatta yine aynı doktorum yarın bidaha çektir belki uyuyo dedi yaşayan oldu mu?
Esoo0698 Mucize_ikizler123 Evet banada uyuyo dedi yemek ye sonra tatlı ye gel dedi öyle yaptım uyandı sanırım bianda kıpır kıpır oldu
A_syma Mucize_ikizler123 Visne suyu ve cikolata yiyip tekrarlatin. Tam tok olsun karniniz. Bazen hafif aclik bile etkiliyor
Mucize_ikizler123 A_syma yani biraz açtım ama çikolata da yemiştim yarın gidip yine çektircem inşallah güzel çıkar ama çok hareket var karnımda tabi hangisi hangisi bazen kestirmiyorum 😅
A_syma Mucize_ikizler123 Oluyor bazen öyle durumlar :) benim kizce normalde tepinir. Bugun 2 kez nst cekildik. 2.de bile 1 kez kimildadi 😂 tokluk ,cikolata ,kek ,meyve suyu , su Banamisin demedi😂