Hnd77 Merhabalar hanımlar size bebek arabası modeli danışmak istiyorum. e bebekte Mamas&Papas Armadillo City2 büyük bir indirime girmiş. Hafifliği çok dikkatimi çekti. 7 kiloymuş. Kullananınız var mı acaba. Almalımıyım.
BusraClskan Hnd77 mamas papas ve joie chrome kıyaslama bence canım mamas papasın kalitesi ortada ikisi arasında kaldıysan kesinlikle mamas papası seç 😊
AyseErnn Bizde e bebekten indirim varken mamas&papas aldık canım farklı modeli ama dediğin gibi hafifliği olsun kullanışlığı olsun gayet kaliteli bi ürün. Bence düşünebilirsin..🌸
Hnd77 AyseErnn joie chrome la arada kaldım ikisinden birini alıcam artık. Ben travel sistem sevemedim malesef. Biraz uğraştırıcı geliyor. Bunlarda yeni doğduğundan itibarek kullanılabiliyormuş. Sanırım mamas papası alıcam. Fikir için teşekkürler 🙏🏻 ☺️
Hnd77 Gul_hamad oo çok pahalıymış. Benim en üst limitim 1300 1500 civarı. Bu dediğim mamas modeli 2800 den 1000 tlye düşmüş. Ondan bi sormak istedim. ☺️☺️🙈
Sinemiraz Ben mamas papas urbo2 kullanıyorum çok memnunum. markanın ürünlerinden genel olarak memnun kalınıyor.
Hnd77 SeilErdoan evet yok ama uyumlu pusetler var. Bide şimdi bişey daha farkettim önünde emniyet kemeri var ama emniyet aparatı yok 😕😕
deletedmom947 Hnd77 bu modeli bende gördüm ama yorumlar yenidoğan için uygun olmadığı yönündeydi hep. Çift taraflı kullanımı yokmuş bebeğin yüzü size dönük olmuyor yani. Bence yenidoğan için yine travel sistem bir araba bakın🤗
Hnd77 deletedmom947 joie chrome nasıl sizce. Yeni doğan için fikriniz nedir☺️. Onda çift yönde var. Travel almak istemiyorum 😞😞
deletedmom947 Hnd77 bu modeli bilmiyorum. Puset takılabiliyor mu? Çift taraflı kullanımı var mı? Emniyet kemeri, aparatı 6+ ay için yeterli mi? Çünkü zaten 5. aya kadar puset kullanıyor. Bunlara dikkat edin eğer varsa alınabilir🤗