Kubra9696 Laparoskopi ameliyatı oldum iki tüpümü açamadılar rahmim kapalıymış onu açmışlar tüp bebek yapın dediler maddi durumumuz yok kapalı halde hamile kalabilirmiyim?
Meliko Kubra9696 seni üzmek istemem ama tüplerin her ikisi de kapalıysa normal mümkün değil gibi görünüyor bu durumda belki devlet tüp bebeği karşılar devlette nasıl ve hangi şartlarda yapılıyor bi öğren istersen canım
yanlisanlamaama Kubra9696 sizi üzmek istemiyorum ama tüpler kapalıysa maalesef doğal yoldan olması mümkün değil 😢
Paramedik16 Kubra9696 benimde iki tüpüm kapalıydı tüp bebekle hamileyim ikizlere yani doğumdan sonra belki normal mümkün olabilir dedi doktorum ama öncesinde imkansız gibi her iki tüp kapalıysa