Merhaba kızlar 15. Haftama gireceğim ama bel fıtığım var ve bacağıma etki ediyor gece uyutmuyor, yürüyemiyorum topallıyorum resmen fiziğe de gittim beyin sinire de gittim ama hamilelikte birşey yapamayız geçmezse emar falan denildi bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım nasıl durabilir bu acı mr sakıncalımı sormak istedim :(