Merhaba kizlar aktif çalışan biriyim 25+1 haftalık hamileyim bugün işten geldiğimde farkettim ki vajinamda bı şişlik var ama böyle sivilce vs tarzında değil dikiş yerimin altında sağ tarafta tek taraflı yani ele gelen birşey var gibi hissettim sizde böyle birşey oldumu bu nedir korktum açıkçası yarın sağlık ocağına gidip göstereceğim cumada kontrolüm vardı başına gelen varmı korkmalimiyim ?