D_Banutoklu Rabia_kk Ben de 36. Haftadayım kasılma yalnızca karnın sertleşmesi mi oluyo onu merak ediyorum. Sizin kasılmadan kastınız nasıl ne gibi bir durum yaşıyorsunuz?
Rabia_kk D_Banutoklu kasıklarımı sıkıp sıkıp bırakıyor ayağa kalmak oturmak bana rahat vermiyor patlayacak gibi oluyor karnım sadece uzanmak iyi geliyor
D_Banutoklu Rabia_kk yalancı kasılma denilen şey muhtemelen yatınca geçiyorsa. 34. Hafta da erken bir hafta değil o sebepten normal bu kasılmalar bence
Rabia_kk D_Banutoklu aynen son aylar artık ama ilk gebeliğim de böyle sorunla hiç karşılaşmadım sanırım en güzel ilk gebelik geçiyor anlamıyor insan ağrı sızı olmuyor 🤗
D_Banutoklu Rabia_kk A bide ikinci tecrübeniz ne güzel☺️ Her gebelik birbirinden çok farklı deniliyor ya gerçekten öyle demekki. Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi Allah kolaylık versin🧸