Arkadaşlar hem beşik hem anne yanı mı aldınız nasıl yaptınız ben sonradan yatağa dönüşen mobilya beşiklerden varya takım olarak aldım ama boyu uzun olunca yatagıma bitiştirmedim açıkcası yanımda ama duvara dogru ilk aylar çok zorlanırmıyım birde anne yanı mı alsam diyorum kimi israf diyor kimi al hatta temiz kullanılmış 2. El al zaten yer kaplamıyor kaldırsın diyor emin olamadım böyle bir dönemde boşa para vermekte istemem siz tecrübeli annelerime bir sormak istedim