istanbulluanne
Bnde 33 haftaligm cnm 30. Haftadan snra herşeyden tiksinmeye basladm. Isin ilginc yani hamilelgm boyunca bi kere bile midem bulanmamsti , 3,4 oldu kusuyorum. Sabah 8 dedim mi deli gbi acikir kalkar bseyler yer yibe yatardım. Simdi öğlen 2 de kalksam tok oluyorum bnde anlamadm 😏 bi tek su icebiliyorum bende valla oda buz gbi olcak.