Ksk1912
2 gündür 20lik dişim deli gibi ağrıyor, yanağım şişti,apse yapmış.. Mecburen antibiyotik tedavisine başladım. 5 gün antibiyotik kullanacağım ve sonrasında çektireceğim.. Doktoruma da dişçime de danıştım. Eğer 2. 3 aylık dönemdeyseniz (3-6ay) ve riskli bir durumunuz yoksa çektirmek sorun olmaz ama yine de kendi doktorunuza danışmanız gerekiyor..