Ezgicoskunn1 hamilelik izinleri için normal izinlerinizden kesemezler yani kontrol giderken ayrı bir izin hakkınız var .rapora gelince normalde 32.hafta da başlar ama kendinizi iyi hissetmeniz halinde 37.haftaya kadar çalışabilirsiniz 37 dahilinde zaten yasal olarak hakkınız dolmuş oluyor ve kalan 5 hafta doğum sonrasına aktarılıyor.baska sormak istediğiniz bişey varsa yazabilirsiniz