LilithAura Haftada 100 gr alıyor genelde bebişler. Ayrıca o kiloyla normal doğum yapabilirsiniz. 4 kiloyla doğuranlar var 🙄 3300 normal bir kilo. İri bir kilo olmuyor öyle. 3700 falan dese belki 🙄 normal doğum olabilir bir kilo. Doktorunuz özel doktoru mu? Normal olduğunda genelde anlık geliyorsunuz, gece falan olunca doktoru çağırıyorlar belki o yüzden sizi sezeryana zorluyor olabilir. Ama sizin tercihiniz. Ben normal istiyorum dersiniz. Uygun görmüyorsa, geçerli bir gerekçe isteyebilirsiniz. Kilosu bahanesi olamaz çünkü canım.