_hasretgecmen Merhaba kızlar 6+1 deyim. Ben deli gibi çay ve tatlı tüketirdim ama şuan hepsinden midem bulanıyor. Tam tersi ekşi şeyler hoşuma gidiyor turşu, nar ekşisi vs. Ekşi yiyenin nesi oluyor? 😍🌸
Ledeyna21 _hasretgecmen vücudunun neye ihtiyacı varsa onu istiyor canın cinsiyetle alakası yok canım 😂
YagmurAnnesi _hasretgecmen kızımda çikolata ve çikolatalı şeylerden tiksindim. Ama halka tatlısı aşerdim 😂 aynı zamanda deli gibi de turşu yedim 😂😂😂
suelin _hasretgecmen tatlar değil kuzum 17.haftada ultrasona güven derim ben Tatli eksi aci tuzlu hepsini aşeriyorum ama kız bebisimiz olacakmış hayırlısı neyse o olsun
babysevgi _hasretgecmen ilk kızımda sizin gibiydim suan 2. Kızıma hamileyim sadece tatlı yiyorum hiç ekşi yemedim diyebilirim . Pek alakası yok
Damlasuu Bebekliannee canım tuzlu dediğim ekşi yani onu kast etmiştim de genel anlamda ben inanmıyorum zaten herkes farklı şeyler aşeriyor cinsiyette tutmuyor