Sun-07 İlk hamileliğim tecrübesizim. Kabız olmuş gibi karın ağrısı doğum belirtisi midir? Sancı böyle mi oluyor ? Kabız değilim ama sanki böyle günlerdir kabızcasına bir ağrı.
Ebrar18 Sun-07 yok canım normal yaşamdaki karın ağrısı hissediyosan bağırsak ağrısıdır yani karnın ağrıyodur . Doğum sancısı adet ağrısı gibi kasıktan ya da beline bıçak batırır gibi hissedersin
2022bebeki Sun-07 Bel ağrısına ek karin ağrısı eklendi arkadaşımın ve nstde sancısı çıktı imkanıniz varsa bir girin derim haftanizi bilmiyorum ama
Sun-07 31+2 deyim. Sadece karın ağrısı var. Reglim ağrısız olduğu için regl ağrısı nasıldır bilmiyorum.