mrvsrcn Zeynept59 kuzum sanki bende görüyor gibiyim Rabbim sağlıkla nasip etsin bende 7.günümdeyim iğnenin
Zeynept59 Sena00 ince silik bir çizgi var ama renksiz biraz pembe olması gerekmiyor mu cnm yarin bat cunku
Sena00 Zeynept59 canım adetime iki gün vardı aynı böyle çıkmıştı adet günü yeniledim silik çıktı ve kan verdim
Zeynept59 mrvsrcn evet görünüyor cnm ama biraz pembe olması gerekmiyor muydu diye düşündüm . inşallah hepimizin hakkında hayırlısı olsun