Bal_1604 ben burnumda mandalla dolaştım üç ay dışarda evde işte. Yüzücülerin burun apratından vardı onu taktım bir süre de üç ay sonra geçti. 7 aylık hamileyim şuan sadece bazı kokular yine kötü geliyor ama ilk başta bütün yemek ekmek, sabun akla gelebilecek herşeyden hatta kendi doğal kokumdan bile tiksiniyordum çok zorlu bir süreçti bitti çok şükür.